Τετάρτη 9 Μαΐου 2018

Τα ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ του 1ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού με θέμα "ΕΓΩ και η ΠΟΛΗ μου" | e-book με τα βραβευμένα έργα

[Τα βραβευμένα έργα δημοσιεύονται στο e-book. Ακολουθείστε το σύνδεσμο https://joom.ag/YnnY . Το e-book κατεβαίνει σε μορφή PDF. Οι πίνακες ζωγραφικής είναι ευγενική προσφορά της κας Κατερίνας Κωστογιάννου]

----------------
ΕΓΩ και η ΠΟΛΗ μου
1ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Έκθεσης/ Έρευνας
Γυμνασίων και Λυκείων Σχολικού έτους 2017/8

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Ευχαριστούμε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν στο διαγωνισμό, καθώς και τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς. Για εμάς έχει μεγάλη σημασία η συμμετοχή στη διαδικασία, η διάκριση έπεται και προϋποθέτει τη συμμετοχή.

Τα βραβευμένα έργα δημοσιεύονται στο e-magazine. Ακολουθείστε το σύνδεσμο https://joom.ag/YnnY . Το e-magazine κατεβαίνει σε μορφή PDF


Βραβεύσεις μαθητών Λυκείων:
1ο Βραβείο: «Τρίπολη, η Καρδιά της Αρκαδίας», ΤΣΑΜΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, Α' τάξη, ΓΕΛ Τρίπολης, σελ.6
2ο Βραβείο: «Η ΠΟΛΗ ΜΟΥ», Βαρελάς Αντώνιος, Β' τάξη, Πρότυπο Γενικό Λύκειο Βαρβακείου Σχολής, σελ.12
3Ο Βραβείο: «Το μεγάλο κάστρο», ΜΑΡΙΑ-ΛΥΔΙΑ ΦΟΥΝΤΑΚΗ, Α’ τάξη, 3o Γενικό Λύκειο Ηρακλείου, σελ.17

Βραβεύσεις μαθητών Γυμνασίων:
1ο Βραβείο: «ΕΓΩ και η ΠΟΛΗ μου», ΔΑΛΑΜΠΥΡΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ, Α' τάξη, Σχολή Καραβανά Λάρισα, σελ.21
2Ο Βραβείο: «ΕΓΩ και η ΠΟΛΗ μου, το Χαλάνδρι», ΟΡΕΣΤΗΣ ΦΩΤΗΣ ΜΙΚΕΛΑΚΗΣ, Α΄τάξη, Βαρβάκειο Πρότυπο Γυμνάσιο, σελ.26
3ο Βραβείο: «ΕΓΩ και η ΠΟΛΗ μου», ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, Β' τάξη, Γυμνάσιο, Εκπαιδευτήρια  Δούκα, σελ.31.

Προγραμματίζουμε ο διαγωνισμός να επαναληφθεί και την επόμενη σχολική χρονιά, 2018/9 με  το ίδιο θέμα, αλλά με διαφορετικούς όρους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου